Zwroty i reklamacje

Warunki sprzedaży i rękojmi regulują przepisy kodeksu cywilnego: Tytuł XI Sprzedaż (art. 535- 602). (Dz.U. z 1964 r. nr 16 pozycja 93 z późniejszymi zmianami).

Towar zakupiony przez konsumenta w siedzibie przedsiębiorcy jeżeli jest zgodny z zamówieniem i jest wolny od wad nie podlega zwrotowi ani wymianie. Części elektryczne, cewki, czujniki, zawory nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

W przypadku wysyłki towaru konsumentowi przysługuje 10 dniowy termin odstąpienia od umowy jak również w przypadku dostarczenia części nieprawidłowych. W przypadku zwrotu części należy wypełnić formularz – dostępny po zgłoszeniu zwrotu. Bez wypełnionego formularza i zaakceptowanego zwrotu towaru, zwroty nie będą przyjmowane.

Części do wymiany lub zwrotu przyjmowane są wyłącznie w nie używanych, oryginalnych i niezniszczonych opakowaniach. Opakowanie nie mogą nosić śladów smaru, brudu, odcisków palców i innych. Opakowanie nie może być zniszczone w sposób nie nadający się do dalszej sprzedaży (rozerwania, zabrudzenia, oklejenia taśmą).
Niektóre produkty zapakowane są w folie ochronna (np. panewki, końcówki wtrysku).
Nie rozrywaj jej. Po rozerwaniu foli zwrot będzie niemożliwy. Towar nie może być montowany.
Przyjmujmy zwroty tylko i wyłącznie części które nie zostały zamontowane do silnika. Zalecamy przed montażem dokładnie sprawdzić, porównującą „starą” części z nową.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach zwrotu towaru zamawianego na indywidualne zamówienie „pod klienta”.

W szczególnych przypadkach, za zgodą Wajda’ Grzegorz Wajda, oraz po zapłacie odstępnego w wysokości 30% ceny sprzedaży brutto, może zostać dokonany zwrot towaru.